USEIN KYSYTTYÄ

Tilasin valmennuksen, mutta en ole saanut tunnuksia ja salasanaa sähköpostiini?

V: Usein sähköpostipalvelimet tulkitsevat automaattisen tunnusviestimme roskapostiksi, joten tarkistathan ensisijaisesti roskaposti- ja tarjouskansiot.

Yritän ostaa valmennusta, mutta selain herjaa ”sähköposti on jo käytössä”, miten toimin?

V: Joskus sivustomme tunnistaa osoitteesi entuudestaan vaikket olisi vielä asiakkaamme, kokeile silloin palauttaa salasana ja tarkista tämän jälkeen saapuneet- sekä roskapostikansiot. Jos sinulla on jo tunnukset sivustollemme, kirjauduthan ensin sisään tunnuksillasi. 

Maksutapahtuma keskeytyi ja yrittäessäni ostaa valmennusta uudelleen, selain herjaa ”sähköpostini on jo käytössä”.

V: Kts. edellinen kysymys. Sivustollemme kun olet kerran jo ehtinyt kirjoittaa sähköpostiosoitteesi, sivustomme tunnistaa sen ja herjaa siksi näin.

Onnistuuko maksu liikuntaseteleillä tai sähköisillä liikunta- ja kulttuurieduilla?

V: Kyllä, meillä käy maksuvälineiksi Smartumin, Epassin, Edenredin ja Eazybreakin edut. Tarkat ohjeet liikuntaeduilla maksuun löydät jokaisen valmennuksen omalta myyntisivulta.

KYSY, ME VASTAAMME