Kaikki valmennukset nyt myynnissä!

Seuraava startti 30.4.!

Valmentajat

Nanna Karalahti

Olen ryhmäliikuntaohjaaja, Personal Trainer ja urheilullinen pienen pojan äiti. Päätyökseni valmennan ihmisiä, kirjoitan sporttiblogia ja ohjaan ryhmäliikuntatunteja.

Minulle on tärkeää, että asiakkaani eivät saavuta ainoastaan ulkoisia tavoitteitaan vaan oppivat elämään terveemmin ja kokevat muuttuvissa tavoissaan elinvoimaa ja energiaa. Terveys on meidän kaikkemme ja sen eteen on tehtävä oikeita valintoja arjessa.

Taustani jalkapallossa, taitoluistelussa, thainyrkkeilyssä ja fitneksessä ovat opettaneet minulle henkisesti paljon. Urheilun tuoma mielen voima ja lujuus auttaa jaksamaan arjessa ja ajattelemaan positiivisemmin.

Haluan kannustaa ja motivoida ihmisiä optimoimaan oman hyvän olon, löytämään sen ja pitämään siitä kiinni. Elämäntapaa ei voi aloittaa - se muodostuu oikeista valinnoista jokaiselle omalla tavallaan. Siinä minä haluan auttaa.

Koulutus:

Personal Trainer
Ryhmäliikuntaohjaaja

Jere Karalahti

Olen entinen ammattiurheilija, nykyinen urheilun, liikunnan, terveyden ja hyvinvoinnin suurkuluttaja. Pyrin optimoimaan hyvän olon kovan treenin, puhtaan ravinnon ja levon avulla. Treenaan itse päivittäin niin kuntosalilla kuin thainyrkkeilysalillakin.

Harjoitusohjelmiin tuon oman kokemukseni lisäksi opit, mitä olen saanut ympäri maailman eri fysiikka- ja kuntovalmentajilta monista eri huippuammattilaissarjoista. Olen kokenut elämässä paljon suuria vastoinkäymisiä, mutta olen monien kertojen jälkeen tuonut itseni takaisin maailman kirkkaimmalle huipulle lajissani. Tiedän mitä se vaatii ja sen vuoksi pystyn myös neuvomaan muita.

Uran loppuvuosina ymmärsin vasta lopulta ravinnon merkityksen urheilussa ja yleisessä vireystasossa. Puhdas, monipuolinen ja ravinnerikas ruoka on erittäin tärkeää kaikille ihmisille, kenellä on tavoitteita ja halua parantaa omaa fiilistä.

Haluan ilon ja positiivisuuden kautta hakea huipputuloksia.

Anna Räisänen

Viimeiset 20 vuotta olen saanut liikuttaa ihmisiä. Teen töitä suurella sydämellä ja täydellä intohimolla. Nämä vuodet, lukuisat jumppasalissa ja erilaisissa koulutuksissa vietetyt tunnit, ovat muokanneet minusta ryhmäliikunnan moniosaajan. Ryhmäliikunnan puolella olen ohjannutkin lähes kaikkea mahdollista lasten zumbatunneista senioreiden lavatanssijumppiin, rauhallisista Chiball- tunneista räjähtäviin Army- ja kuntonyrkkeilytunteihin. Olen myös saanut kouluttaa ohjaajia ryhmäliikunnan eri lajeihin ja toiminut kuntoklubilla ryhmäliikunnan vastaavana yhdeksän vuoden ajan.

Kuntosaliohjaajana ja Personal Trainerina olen toiminut kymmenen vuotta. Olen auttanut satoja ihmisiä pääsemään omiin tavoitteisiinsa. Paljon on mahtunut erilaisten tavoitteiden vuoksi treenaavia upeita ihmisiä. On ollut painonpudottajia, liikkuvuusongelmista kärsiviä, lisää voimaa ja lihasta tavoittelevia, nuoria, keski-ikäisiä ja myös seniori-ikäisiä, joiden tärkein tavoite on pysyä toimintakykyisenä mahdollisimman pitkään. Asiakkaan tavoite on myös minun tavoite. Sitä kohti mennään täysillä ja esteistä mennään yhdessä yli, koska niitähän tulee jokaikisen matkalle.

Oma treenaminen muodostuu ryhmäliikunnan ohjauksesta, joita tulee toistakymmentä viikossa. Ryhmäliikunnan ohjaamisen lisäksi nautin kovasta salitreenistä, kahvakuulailusta ja potkunyrkkeilystä. Myös tanssi, musiikki ja taide lähes kaikissa muodoissaan ovat lähellä sydäntä.

Koulutus:

Personal trainer
Fustra - personal trainer
Ryhmäliikuntaohjaaja

Asta Vilenius

Olen 6-vuotiaan tytön äiti, liikunta-, hyvinvointi- ja terveysalan ammattilainen sekä intohimoinen CrossFit-urheilija. Olen ollut tekemisissä liikunnan parissa lähestulkoon koko elämäni. Mielenkiintoni alaan on alkanut jo varhain oman harrastuksen kilpa-aerobicin kautta, jota tuli loppujen lopuksi hypittyä 11 vuotta. Lukion jälkeen kävin liikunnanohjaajan peruskurssin, josta jatkoin opintojani liikuntaneuvojaopintoihin ja jatkoin edelleen ammattikorkeaan liikunnanohjaajan koulutukseen. Opintojen ohessa ryhdyin ohjaamaan ryhmäliikuntaa sekä valmensin ja tein Personal Trainerin hommia. Halusin kuitenkin syventää tietämystäni liikkumisesta ja liikkeestä, joten suoritin vielä fysioterapeutin opinnot. Ravitsemus on oleellinen osa suorituskykyä ja hyvinvointia, joten myös tähän perehdyin opintojen ja itseopiskelun kautta.

Fysioterapiaopintojen jälkeen ryhdyin liikunta-alan töiden lisäksi tekemään asiakastyötä kuntosalin yhteydessä, jossa olen hoitanut monenlaisia ihmisiä tuki- ja liikuntaelin ongelmien kanssa. Olen pyrkinyt työssäni aktiiviseen ja ennaltaehkäisevään työtapaan sekä jatkuvaan progressioon. Fysioterapeutin työn lisäksi toimin CrossFit- valmentajana.

Oman vapaa-aikani käytän CrossFit-harjoitusten parissa. Oma liikuntani on mahdollisimman tehokkaaseen suoritukseen tähtäävää lähes päivittäistä liikkumista. Ravitsemus on oleellinen osa suorituskykyä ja kiinnitänkin sen sisältöön hyvin paljon huomiota. Jos en ole treenaamassa, vietän aikaa tyttäreni tai ystävieni kanssa.

Koulutus:


Liikuntaneuvoja
Liikunnanohjaaja AMK
Fysioterapeutti AMK
CrossFit Level 2 Trainer
Painonnisto-ohjaaja (PNOK1)
Ravitsemustieteiden perusopinnot
Urheiluravitsemuksen perusopinnot
Liikuntalääketieteen perusopinnot

Oona Kivelä

34-vuotias, leijonan ja supermiehen välimaastossa taiteileva akrobaatti.

Olen tankotanssin 4-kertainen maailmanmestari sekä street workoutin ensimmäinen naisten maailmanmestari vuonna 1014.

Lasten liikunnan ammattitutkinnon suoritin Vierumäellä, jonka jälkeen perustin 10 vuotta sitten yhtiökumppanini kanssa lasten ja nuorten kuntoklubi Gymin. Lasten ohjaaminen on opettanut minulle miten Ihmisiä ohjataan.

Tarina kertoo, että Kaivopuiston päiväkodin pihalla oli tyttö, joka oli aina ylös alaisin. Telinevoimisteluharrastus antoi minulle parhaimman mahdollisen taustan sekä ymmärryksen liikkeestä, suunnista, harjoitteista sekä mielekkästä harjoittelusta - leikkisästä liikunnasta!

Olen valmentanut telinevoimistelua yli 10 vuotta, ohjannut liikuntaa lapsille, nuorille, aikuisille sekä vanhuksille noin 15 vuotta. Oppiminen on kivaa, mutta opettaminen on intohimoni. Luonnonlahjakkuuksia on mielekästä katsella, mutta todellinen tunari pistää opettajan taidot koetukselle. Opettajana ensisijainen tehtäväni on saada toinen ihminen ymmärtämään. Liike on tarkoitus tuntea, nähdä ja kuulla.

Hero on mahtava kanava yhdistää liikkuja ja valmentaja. Treenit tehdään sillon kuin oma aikataulu sallii ja oman tason mukaan. Päsen opettamaan sinua olohuoneeseesi just sillon, kun sinulle sopii!

Nähdään treeneissä! 

Mallu Laine

Aloitin joogan vuonna 1999 ja ensimmäisen vuoden jälkeen unelma joogan opettamisesta jäi sydämeen kasvamaan. Aluksi jooga kulki tanssin ja muun treenin ohessa ja auttoi kehoa palautumaan. Myös AMK opintojen aikana sain levollisuutta opiskelustressiin niin fyysisestä harjoituksesta kuin meditaatio tai mindfulness harjoitteista.

Joogan terapeuttisen voiman koin nilkkavammojen paranemisessa. Jooga auttoi kuntouttamaan kehoani esimerkiksi raskausajan jälkeen. Elämän polulla olen löytänyt joogasta mielenrauhaa, iloa, voimaa ja aikaa pysähtyä sekä kuuntelemaan että vaalimaan kehoa ja mieltä.

Harjoituksessa minulle on tärkeää joogan universaali kieli, joka toivottaa mukaan harjoitukseen aivan kaikki ulkonäköön, kokoon tai vakaumukseen katsomatta. Lähtökohtaisesti joogassa pyritään siihen miltä asento tuntuu, eikä siihen miltä se näyttää. Jooga antaa myös työkaluja arkeen, joka usein on kiireistä ja ärsykkeitä tulvillaan.

Vuonna 2012 löysin tieni Flow ja Yin Yoga RYT 200h ( Registered Yoga Teacher, Yoga Alliance) koulutukseen ja uskaltauduin sijaistamaan tunteja Hima Happiness joogastudiolla ja onnekseni sain tunteja myös It´s Yoga Helsingistä. Opettaminen tuntuu minusta hyvin luontevalta ja nautin siitä.

Opiskelen parhaillaan RYT- 500 h joogaopettajatutkintoa Tanya Popovichin, Jutta Aallon ja Måns Broon kanssa Hima Happiness studiolla.

Lähellä sydäntäni on erilaiset kehoa huoltavat restoratiiviset harjoitteet, Slow Flow jooga, Vinyasa Flow, Hatha jooga, Yin jooga ja Jivamukti joogaharjoitus.

Koulutus:

Autenttinen ja luova Flow -Meghan Currie
Anatomia- Urban Mandala
Flow lisäkoulutus - It`s Yoga Helsinki
Unnata Aerial yoga - Hima Happ

Juho Murtonen

Olen valmentaja sekä Personal Trainer Helsingistä. Päätyökseni valmennan Fitness-urheilijoita sekä tavallisia liikkujia. Olen myös itse ollut intohimoinen urheilija koko elämäni ja menestystä löytyy viimevuosilta mm. Classicbodybuilding- sekä Men’s Physique lavoilta.

Perustan valmentamismenetelmäni kokemukseen sekä hyödynnän työssäni tutkimusten tuomaa näyttöä. Lyhyesti sanottuna kuitenkin terveys edellä, sillä loppujen lopuksi terveys on yksi tärkeimpiä omistamistamme asioista.

Elämä on kokonaisuus, jonka tulee olla tasapainossa.

Ravinnon tulee olla monipuolista ja ravitsevaa. Perus raaka-ainesta koostettu ruokavalio pitää energiatasot hyvänä ja parantaa yleistä hyvinvointia sekä terveyttä. Oikea energiamäärä on myös tärkeää, jotta se tukee tavoitteita, olivat ne sitten tehokkaampi harjoittelu tai painon pudottaminen. Oikeanlainen ja fiksu ruokailu on urheilijalle ja liikkujalle todella tärkeää ja monesti aivan liian aliarvostettua.

Liiallista rajoittamista en suosi, vaan tietty rentous ja monipuolisuus tulisi ruokailussa säilyttää aina. Terveellisen ruoan ei tarvitse olla tylsää tai väritöntä. En myöskään halua jaotella hyviä ja pahoja ruokia vaan näkisin ne ennemmin hyvinä ja huonoina valintoina. Se miten päätetään mikä on hyvä ja huono valinta, vaati hieman opettelua ja motivaatiota.

Harjoittelussa ja yleisesti matkalla kohti parempaa kuntoa ylivoimaisesti tärkeimpänä asiana on jatkuvuus. Se, että tehdään asioita viikosta toiseen ja vuodesta toiseen, pystytään puhua muutoksesta.

Muutokset tapahtuvat pitkällä aikavälillä, siksi on tärkeää sitoutua tekemiseen ja nauttia matkasta kohti muutosta.

Koulutus:

Liikunnanohjaaja
Personal Trainer
Ravintovalmentaja
Fitness valmentaja

Santa Sport, Lapin urheiluopisto
Itä-Suomen yliopisto

Lotta Harala

Olen 25-vuotias tamperelainen 100m aitajuoksija. Olen hallitseva Suomen mestari, nuorten olympiapronssimitalisti ja aikuisten halli EM-kisojen semifinalisti. Urheilen ammatikseni, mutta sen lisäksi haluan auttaa ihmisiä voimaan paremmin, saavuttamaan haaveensa sekä oivaltamaan, että meistä on mihin tahansa kunhan uskomme itseemme.

Kokonaisvaltainen hyvinvointi on huippu-urheilijuuden lisäksi ollut aina erittäin lähellä sydäntäni. Oikeanlainen ja fiksu treenaaminen, puhdas ja ravintorikas ruokavalio, laadukas lepo ja henkinen tasapaino sekä lämmin sosiaalinen verkosto ovat kaikki tärkeitä paloja hyvinvoinnin palapelissä. Uskon, että näillä osa-alueilla tasapainoinen ihminen saavuttaa unelmansa ja tavoitteensa todennäköisesti asiassa kuin asiassa.

Valmennuksissani käytän paljon vaikutteita omasta harjoittelustani eri vaiheista uraani. Olen myös työskennellyt kovien ammattilaisten, valmentajien, fysioterapeuttien, ravitsemustieteilijöiden sekä mentaalivalmentajien kanssa, joiden tietotaitoa sovellan myös omiin valmennuksiini.

Olen itse noussut vaikeuksien jälkeen omalla urallani kansainväliselle tasolle ja vaikeina vuosina opin paljon tärkeitä oppeja. Arvostan nykyään omaa kroppaa ja hyvää oloa korkealle. Se mahdollistaa meille tässä elämässä mielettömän hienoja asioita!! Haluan auttaa ja kannustaa ihmisiä saavuttamaan oman elämänsä unelmat.

Koulutus:

Liikuntaneuvoja

Stefanie Hagelstam

Olen liikunnanohjaaja ja olen valmentanut yksityishenkilöitä ja ryhmiä n. 5 vuotta. Tällä hetkellä suuri osa ajasta menee omaan kilpaurheiluun CrossFitin ja painonnoston parissa. Kirjoitan myös treeniblogia nimeltä Steffit ja olen aktiivinen somessa.

Valmentajana olen aina halunnut auttaa niitä, jotka kokevat olevansa vaikeassa tilanteessa elämäntapojen suhteen. Uskon hyvin vahvasti siihen, että hyvinvointi lähtee ensin itsensä tuntemisesta ja itsensä arvostamisesta. Usein arvot tuleekin laittaa kohdalleen, jonka jälkeen treeni, ruokavalio ja muut päivittäiset valinnat ohjaavat meitä helpommin kohti oikeita ratkaisuja. Kun arvostat itseäsi, näkyy se myös terveellisten ruokavalintojen ja liikunnan kautta.

Minulle urheilu on tapa käsitellä asioita ja näyttää itselleni, että pystyn mihin vaan arjessakin. Tämän haluan opettaa myös muille ja uskon että jokainen voi sen oppia. Urheilu on sitä omaa aikaa, jolloin tehdään itsestään vahvempi fyysisesti ja henkisesti.

Herotreenin valmennuksessa koen tärkeänä olla läsnä ja ohjata valmennettavia oikeisiin suuntiin. Siksi haluan mielelläni nähdä tuloksia ja kuulla tuntemuksia treeneistä. Valmennuksen aikana voi tulla pieniä takapakkeja. Varsinkin niinä hetkinä olen auttamassa ja neuvomassa miten kannattaa missäkin tilanteessa tehdä.


Koulutus:

Liikunnanohjaaja (AMK)

Riina Liukkonen

Olen tanssija/koreografi ja tanssinopettaja. Aloitin tanssin harrastuksen ennen kuin osasin lukea ja ajan myötä intohimosta tuli ammatti. Olen erittäin onnellinen saadessani tehdä ”työtä” jota rakastan ja jakaa sitä muiden kanssa. Ei ole ollut montaa päivää jolloin olen sanonut meneväni töihin ja olen saanut tehdä ja nähdä paljon ammatissani. Tanssi on johdattanut minua ympäri maailmaa ja nykyään asun lämpimässä Dubaissa, jossa teen koreografin ja opettajan töitä.

Tanssissa rakastan sen monipuolisuutta ja haastavuutta. Tässä lajissa kehittyy niin vartalo kuin mielikin ja tanssi tutkitusti parantaa muistia, koordinaatiota ja sen on todettu ehkäisemään muistisairauksia kuten dementiaa. Tanssissa et siis ainoastaan liikuta lihaksia vaan haastat myös aivojasi tekemään monta asiaa samaan aikaan ja oppimaan uusia liikeratoja ja askeleita. Voin luvata ettet edes huomaa treenaavasi, vaan uppoudut hetkeen ja nautit siitä mitä tanssi saa sinut tuntemaan. Myös venyvyyden ja lihaskuntoharjoitteiden myötä paranee yleinen liikkuvuus ja ryhti joka lisää itsevarmuutta ja hyvääoloa.

Olen erittäin ylpeä saadessani olla mukana HERO-konseptissa, joka ravinnoltaan ja yhteisöltään on vertaansa vailla. Huomaat heti treenin alussa että sinusta välitetään ja mukana on upea tiimi jotka auttavat kaikissa kysymyksissä matkan varrella.

Ei ole parempaa päivää kuin tämä aloittaa matka kohti uutta terveellisempää, iloisempaa ja onnellisempaa itseä. Nähdään pian!

Riina Luomanperä

Olen ratkaisukeskeisen psykoterapiakoulutuksen saanut yksilö- ja pariterapeutti sekä työnohjaaja. Arjessa oma paras mahdollinen terapeuttini on ruskea labradorinnoutaja Uuno. Kokonaisvaltainen hyvinvointi, mielen ja kehon symbioosi, on kiehtonut minua kauan. Elämääni on mahtunut myös kaupalliset opinnot, työskentely pankkisektorilla sekä teologian maisterin tutkinto ja pappeus. Paras koulutus on kuitenkin ollut omassa elämässäni tapahtuneet haastavatkin asiat. Olen oivaltanut sen, että kaikki se, minkä olen kokenut matkani varrella, on tehnyt minusta juuri sen ihmisen, joka nyt olen. 

En lakkaa olemasta innostunut tutkimaan yhä enemmän ja enemmän mielen hyvinvoinnin merkitystä jaksamiseen kaikilla elämän osa-alueilla.
Ihmisen käyttäytyminen ja ylipäänsä ihmismieli on aikamoinen mysteeri. Kuitenkin on olemassa lainalaisuuksia, miksi toimimme ja reagoimme eri asioihin tietyillä tavoilla. Kun tiedostamme nämä tavat, voimme lähteä niitä muokkaamaan niin, että viihdymme paremmin itsessämme ja vuorovaikutus muiden kanssa on elastisempaa ja sujuvampaa.
Työssäni psykoterapeuttina olen huomannut, että toiset selviävät hyvin, toiset uupuvat ja voivat huonosti. Me olemme erilaisia, varustettuja erilaisilla persoonallisuuden piirteillä ja tavoilla käsitellä tapahtumia. Voimavarat ovat jokaisessa olemassa: HERO MIND:in yksi tavoite on saada sinussa piilossa olevat voimavarat käyttöön.


Psykoterapeuttina olen utelias ja pyrin haastamaan mahdolliset pölyiset ja pinttyneet ajatusrakennelmat. Olen kuullut senkin, että olen samalla syvällinen ja intensiivinen, mutta myös huumoria viljelevä ja hauska. Suhtaudun intohimoisesti asioihin, jotka lisäävät kykyä tykätä itsestä, omanarvontuntoa, itseluottamusta, vuorovaikutustaitoja, kaikkea sitä, josta muodostuu elämään mukavuusalueita.
Toivon, että voin tukea sinua huomaamaan, kuinka suuri vaikutus positiivisella ajattelulla on hyvinvointiimme sekä oivaltamaan oman asenteen merkityksen jokapäiväisessä elämässä ja sen haasteissa. Omalle peilikuvalleen voisi sanoa: ”Vaikutat hyvältä tyypiltä. Haluaisin tutustua sinuun paremmin!”
”Epäröinnin kynnyksellä kysy, kuinka paljon rohkeutta uskallat tänään jättää käyttämättä”. – Tommy Tabermann

© HEROTREENI

  • INFO@HEROTREENI.FI